Stedin afsluitbrief, wat nu? Bel 020 262 1789.

Stedin stuurt regelmatig brieven naar gebruikers van het netwerk die geen energieleverancier hebben. Helaas blijkt het lastig om alsnog snel aan een leverancier te komen. Klanten bellen Stedin en worden doorverwezen naar een energiebedrijf.

Een aanmelding bij een energiebedrijf heeft ook geen zin, deze doet er namelijk veelal ruim 4 weken over om de aansluiting te regelen. Enkel een spoedaansluiting en aanvraag kan mogelijk voor een oplossing zorgen.

Hoe kun jij afsluiting bij Stedin voorkomen?

In eerste instantie, zorg dat jij jouw energierekening op tijd betaalt. Dan zul jij ook geen brief van Stedin ontvangen. Voor een spoedaansluiting heb jij minimaal 2 dagen nodig, dus word jij morgen afgesloten, dan is de kans groot dat je dat niet meer kunt tegenhouden.

Heb jij nog minimaal 2 dagen voor de afsluiting, bel dan 020 262 1789 en vraag om een versnelde aanvraag. Laat mijn collega weten dat Stedin extreem snel op de hoogte moet worden gebracht.

Hoe meer dagen jij hebt, hoe groter de kans dat jij afsluiting door Stedin kunt voorkomen.

Is her-aansluiting mogelijk bij Stedin?

Zeker! Als jij weer een leverancier hebt, dan kun jij ook heel snel opnieuw worden aangesloten. Bel simpelweg 020 262 1789, zorg voor een snelle levering en neem daarna direct contact op met een medewerker van Stedin. Zo kun jij al binnen een paar dagen weer worden aangesloten.

Overstappen naar een andere netbeheerder, kan dat ook?

Nee, een overstap naar een andere netbeheerder kan alleen door te verhuizen. Jij bent gebonden aan de netbeheerder uit jouw regio. Jij kunt er wel voor zorgen dat de kans op afsluiting tot een minimum wordt beperkt.

Zorg er allereerst natuurlijk voor dat jij een energieleverancier hebt en dat jij jouw rekening iedere maand netjes en op tijd betaalt. Is de rekening te hoog, stap dan over op voordeligere stroom, ook dat kan via 020 262 1789.

VraagAlex vergelijkt objectief en onafhankelijk alle aanbieders. Zo ben jij dus verzekerd van de beste deal op lange termijn. Vergelijken via VraagAlex.nl/energie kan zorgen voor een extra besparing, echter moet jij dan wel zelf het overstapmoment in de gaten houden.

Originally posted 2017-02-02 07:09:07.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Direct contact?

Bel 020 262 1789!

DutchBelgiumEnglishUSA