TUI, Basic-Fit, Alles4noppes.nl en OV-chipkaart reageren op nieuwe tarieven klantenservice

Utrecht, 1 augustus 2017 – Enkele dagen na de invoering van de nieuwe tarieven van de klantenservice reageren bedrijven wisselend. TUI, Basic-Fit en OV-chipkaart beschuldigen Ziggo voor het te laat aanpassen van het tarief. Ondertussen informeren de bedrijven klanten dat de tarieven al zijn aangepast.

Wie melding maakt van teveel betaalde kosten aan OV-chipkaart krijgt de kosten vergoed door het bedrijf. Dinsdag 4 juli pastte OV-chipkaart de tariefmelding en het werkelijke tarief aan naar het juiste tarief. TUI geeft geen reactie over het vergoeden van de belkosten. Het bedrijf heeft het tarief eveneens op 4 juli aangepast naar het lokale gesprekstarief.

Basic Fit geeft via Twitter aan “Dat komt helemaal goed! :)”.

Het bedrijf wat al sinds september 2016 de regels overtreed, Alles4noppes kiest er nu voor om via WhatsApp en email bereikbaar te zijn. De telefonische klantenservice is sinds 4 juli afgeschaft.

============

Over VraagAlex:

VraagAlex maakt de Nederlandse klantenservice tegen minimaal tarief  bereikbaar. Via het telefoonnummer 020 262 1789 kunnen Nederlandse consumenten vanuit overal ter wereld GRATIS worden doorverbonden. Dit in tegenstelling tot andere doorverbind services die een hoog tarief rekenen voor hun diensten. VraagAlex heeft ook lokale nummers in België, Engeland en de Verenigde Staten om de klantenservice ook vanuit die landen bereikbaar te maken.

============

Niet voor publicatie:

Voor een toelichting op dit persbericht, interviews en verdere vragen, neem contact op met Alexander van Dijl via telefoonnummer 06 45 430 985 of per email, [email protected].

Alexander van Dijl is oprichter en eigenaar van de website VraagAlex.nl en zet zich 2006 in om Nederlandse klantenservice bereikbaar te maken.

Bijlagen:

Twitter berichten:

Email:

Tui:

Bedankt voor de info maar de medewerkers vertellen de info zoals die is doorgegeven vanuit de briefing van ziggo.

Tis alleen jammer dat door een fout van een provider onze naam erdoor in het geding komt.

Maar boven alles “discover your smile”

Met vriendelijke groet,

Ron van Munster

Customer services Center Manager Rijswijk/Curacao, 24/7 Customer Care & Airport balies.

Originally posted 2017-08-01 20:04:42.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Direct contact?

Bel 020 262 1789!

DutchBelgiumEnglishUSA