Waarom de Wish klantenservice niet gebeld kan worden!?

Net als veel webwinkels willen klanten graag bellen met een klantenservice en wil de klantenservice zelf de kosten laag houden. Een lastige combinatie. Gaat een webwinkel alles doen aan klanttevredenheid of gaat een webwinkel kiezen voor een lage prijs? Of beide?

Wish.com kiest voor een lage prijs en is daarmee flink veel goedkoper dan de meeste andere webwinkels. In Amerika is het gebruikelijk om via een gratis telefoonnummer bereikbaar te zijn. Dat is Wish.com dus ook.

Helaas wordt op het gratis telefoonnummer enkel aangegeven dat de klantenservice per email bereikbaar is en wordt het emailadres doorgegeven.

Waarom heeft Wish.com dan toch een telefoonnummer?

Net als Wish.com zelf krijgen wij ook vaak de vraag binnen wat het telefoonnummer is. Door een telefoonnummer met bandje te hebben kan in ieder geval een nummer worden doorgegeven. Mogelijk gaat Wish.com uiteindelijk ook wel een klantenservice leveren, op dit moment is dat echter nog niet het geval.

Bestellen vanuit het buitenland geeft je helaas niet dezelfde rechten als een bestelling vanuit Nederland. Wees daarom altijd voorzichtig en verwacht bij bedrijven als Wish.com niet dat je een klantenservice kunt bellen.

Toch bellen? Bel dan 020 262 1789 en laat je GRATIS doorverbinden!

Originally posted 2017-11-29 09:09:33.

38 reacties op “Waarom de Wish klantenservice niet gebeld kan worden!?
  1. Ik wil 2 pakjes terug sturen en 1 besteling annuleren .
    Ik heb geen adress of telefoon nummer .
    Ik wil nu echt weten hoe het moet dit is niet erg klant vriendelijk. Ik erger mijn echt aan .
    Het duurt mij te lang

  2. Mijn bestelling bij Wien.com heb ik ontvangen. Helaas is de maat verkeerd. Ik kan geen foto toevoegen? Misschien kunt u mij advies geven over hoe ik een foto kan plaatsen op the side, zodat ik kan retourneren.

  3. hoi,

    ik heb vandaag een bestelling gedaan bij de wish en betaald,
    maar nu kan ik nergens mijn bestelling zien. Ik heb ook geen bevestiging per mail gehad. Wat nu?
    Ik het fout gegaan met bestellen? Krijg ik mijn geld terug?

  4. Ik heb net telefonisch contact gehad met Alex die mij heeft doorverbonden met Wish. Daar werd niet opgenomen. Zit met vier kledingstukken waarvan ik er twee besteld heb. Helaas past de kleding ook niet dus wil ik het retourneren zoals het hoort. Ik heb nog niets betaald ben nu al een maand bezig.

  5. Ik heb verschillende kledingstukken besteld helaas te klein.
    Kunt u aub zeggen waar ik dat naar retour kan sturen.
    Wat een slechte informatie ik ben al heel lang bezig

  6. We hebben bestelt op 03-11-2017 maar helaas zond Wish ons de verkeerde kleedjes, naar diversen contacten is het mijn onduidelijk en zeer klant onvriendelijk hoe je het moet doen met retour zending ,het is nu zo ver dat er een incasso bureau is ingeschakeld nu lig ik daar bij toeval niet wakker van ,dus stuur mij maar een email hoe ik dit moet terug sturen op kosten van Wish

    • Je kunt bij Wish niks retourneren, je mag alles houden wat niet goed is, maar wel even de helpdesk inschakelen zodat ze het geld terug kunnen storten

  7. Ik zou graag wat willen bestellen bij Wish maar dit blijkt zonder creditcard onmogelijk te zijn. Is het mogelijk daar gewoon met normale bankkaart te betalen ook? of onder rembours?

  8. Ik heb een paar spullen voor mijn kleinkinderen bij Wish besteld, maar niet alles is naar wens en ik wil de routeren en een geld teruggave aanvragen via de ap (iets wat ik vaker hebt gedaan). Ik krijg nu een bericht via de ap dat mijn account is geregistreerd omdat ik teveel spullen hebt geretourneerd en/of een geld teruggave hebt aangevraagd, en dat ik zelf moet zorgen dat ik mijn account van die registratie afkomt door niet meer spullen terug te sturen en/of geen geld teruggave maar aan te vragen…….BIZAR VOOR WORDEN! Telefonisch is Wish niet bereikbaar. Wat moet ik nu???

  9. Ik moet de rekening van sportschoenen crijgen, maar tot nu toe niets gestuurd, ik ben Maria Ducato

    Rijndijk 216
    2394 AM
    Hazerswoude Rijndijk

  10. Ik heb een iPad besteld ,maar de aan / uit-knop is kapot. Ik wil hem ruilen wat moet ik doen ? Ik heb geen antwoord gekregen via aap bij wish . hoe kan ik ruilen? Hoe stuur ik een product terug?

  11. Regelmatig wat goedkope spulletjes gekocht en meer dan de helft niet geleverd ( zo’n 20 stuks ).
    Altijd netjes terug betaald.
    Dus bestel ik iets duurder ( leuk tablet ).
    Wordt nooit geleverd dus vraag ik geld terug. Mooi niet dus.
    Teveel terug geclaimed dus jammer geld kwijt en geen tablet.

    Zolang je de goedkope troep koopt gaat alles goed maar zodra je wat duurs koopt ben je de sjaak.
    Oplichters

  12. Mijn bestelling ligt nog in winkelwagen. En het bedrag wat ik moest betalen is wel van mijn rekening af gegaan.
    Ben nu dus bang dat ik mijn bestelling niet krijg en mijn geld kwijt ben.

  13. Mijn bestelling wil ik gedeeltelijk terug sturen maar ik krijg geen retouradres. vervelend ik heb voor ruim 400`00 euro besteld Het is een dure leerschool en koop niets meer bij Wish

  14. Hi,er liggen 2pakketjes voor mij in boost in Brussel, 1sinds 3/1/2019,het 2de sinds 6/1/2019, gekocht van wish,de tracking nr:1)UB736838458YP ofUH663723488GE,2) SY12258555138, SINDSDIEN NIET MEER TE VOLGEN op PACKAGE RADAR,ook bij wish staat zending onderweg sinds 28/12/2018,levertijd tegen 8/2/2019,maar ze zijn er in brusselwaarom word er niet geleverd bij mij?

  15. ik heb een bestelling gedaan bij de wish en betaald,
    maar nu kan ik nergens mijn bestelling zien. Ik heb ook geen bevestiging per mail gehad. Wat nu?
    Ik het fout gegaan met bestellen? Krijg ik mijn geld terug. Reageren niet op mail.
    Aangifte deon van oplichting?

  16. ik heb een bestelling gedaan bij de wish en betaald,
    maar nu kan ik nergens mijn bestelling zien. Ik heb ook geen bevestiging per mail gehad. Wat nu?
    Ik het fout gegaan met bestellen? Krijg ik mijn geld terug. Reageren niet op mail.
    Aangifte deon van oplichting?

  17. Ik heb in 2018, 4 artikelen besteld.
    Echter heb ik dit nooit ontvangen.
    Zij hebben het dan ook geannuleerd.
    Wel kre erg ik de rekening van Klarna op de mat.
    Dit zou wish ook oplossen.
    En nu krijg ik een incassobureau in me nek.

    Wat kan ik nu doen?

  18. Ik snap helemaal niks meer van wisch
    Jurk besteld te klein vertel mij svp hoe ik mijn geld terug krijg en waar ik de jurk naar terug moet sturen
    Foto gestuurd maar ik zie en hoor niks kan de bestelling ook niet meer terug vinden heel slecht

  19. Ik snap er niks meer van.
    Ik heb nooit iets op afterpay besteld bij wish want dit is voor mij niet eens mogelijk.
    Toch heb ik 5 rekeningen met behoorlijke bedragen liggen..
    Wel heb ik eens besteld en direct betaald wat ik ook nooit heb ontvangen.
    Nu die 5 rekeningen uit 2017, en een deurwaarder die in me nek hijgt.
    Het gaat om bedragen tussen de 50 en 150 euro.
    Dit klopt gewoon niet. Als ik van es bel zeggen ze ja maar mevrouw uw gegevens staan er wel op.
    Ik heb dit niet gedaan. En contact met wish lukt mij niet.

    Ik baal hiervan kan iemand mij hiermee helpen aub?

  20. Ik heb een laptop gekocht die niet deed, terugverstuurd en nu niets meer ervan gehoord. Ik kon wel ene mail naar support mail sturen maar nu werkt dat mail niet meer. Ik krijg alleen een
    [email protected]
    To:
    [email protected]

    Mar 14 at 7:23 PM

    Sorry, we were unable to deliver your message to the following address.

    :
    550: 5.1.1 The email account that you tried to reach does not exist. Please try
    5.1.1 double-checking the recipient’s email address for typos or
    5.1.1 unnecessary spaces. Learn more at
    5.1.1 https://support.google.com/mail/?p=NoSuchUser d92si14757995pld.246 – gsmtp….

    Doet deze email niet meer of is mijn mail geblokkeerd.
    Ik heb geen vertrouwen meer in deze site

  21. In januari een bikini besteld bij Wish, zou 6 maart geleverd worden nog steeds niks ontvangen. Mail gestuurd naar Wish want bellen gaat helaas nog steeds niet. Krijg ik zo’n achterlijke computer waar ik alleen een keuze kan maken uit antwoorden die hun sturen, niet wat ik wil vragen. Bestelling is nog in China????? Nu weet ik niet of mijn bestelling nog komt maar ze zouden nu het geld terug storten

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Direct contact?

Bel 020 262 1789!

DutchBelgiumEnglishUSA