Waarom de Wish klantenservice niet gebeld kan worden!?

Net als veel webwinkels willen klanten graag bellen met een klantenservice en wil de klantenservice zelf de kosten laag houden. Een lastige combinatie. Gaat een webwinkel alles doen aan klanttevredenheid of gaat een webwinkel kiezen voor een lage prijs? Of beide?

Wish.com kiest voor een lage prijs en is daarmee flink veel goedkoper dan de meeste andere webwinkels. In Amerika is het gebruikelijk om via een gratis telefoonnummer bereikbaar te zijn. Dat is Wish.com dus ook.

Helaas wordt op het gratis telefoonnummer enkel aangegeven dat de klantenservice per email bereikbaar is en wordt het emailadres doorgegeven.

Waarom heeft Wish.com dan toch een telefoonnummer?

Net als Wish.com zelf krijgen wij ook vaak de vraag binnen wat het telefoonnummer is. Door een telefoonnummer met bandje te hebben kan in ieder geval een nummer worden doorgegeven. Mogelijk gaat Wish.com uiteindelijk ook wel een klantenservice leveren, op dit moment is dat echter nog niet het geval.

Bestellen vanuit het buitenland geeft je helaas niet dezelfde rechten als een bestelling vanuit Nederland. Wees daarom altijd voorzichtig en verwacht bij bedrijven als Wish.com niet dat je een klantenservice kunt bellen.

Toch bellen? Bel dan 020 262 1789 en laat je GRATIS doorverbinden!

Originally posted 2017-11-29 09:09:33.

18 reacties op “Waarom de Wish klantenservice niet gebeld kan worden!?
  1. Ik wil 2 pakjes terug sturen en 1 besteling annuleren .
    Ik heb geen adress of telefoon nummer .
    Ik wil nu echt weten hoe het moet dit is niet erg klant vriendelijk. Ik erger mijn echt aan .
    Het duurt mij te lang

  2. Mijn bestelling bij Wien.com heb ik ontvangen. Helaas is de maat verkeerd. Ik kan geen foto toevoegen? Misschien kunt u mij advies geven over hoe ik een foto kan plaatsen op the side, zodat ik kan retourneren.

  3. hoi,

    ik heb vandaag een bestelling gedaan bij de wish en betaald,
    maar nu kan ik nergens mijn bestelling zien. Ik heb ook geen bevestiging per mail gehad. Wat nu?
    Ik het fout gegaan met bestellen? Krijg ik mijn geld terug?

  4. Ik heb net telefonisch contact gehad met Alex die mij heeft doorverbonden met Wish. Daar werd niet opgenomen. Zit met vier kledingstukken waarvan ik er twee besteld heb. Helaas past de kleding ook niet dus wil ik het retourneren zoals het hoort. Ik heb nog niets betaald ben nu al een maand bezig.

  5. Ik heb verschillende kledingstukken besteld helaas te klein.
    Kunt u aub zeggen waar ik dat naar retour kan sturen.
    Wat een slechte informatie ik ben al heel lang bezig

  6. We hebben bestelt op 03-11-2017 maar helaas zond Wish ons de verkeerde kleedjes, naar diversen contacten is het mijn onduidelijk en zeer klant onvriendelijk hoe je het moet doen met retour zending ,het is nu zo ver dat er een incasso bureau is ingeschakeld nu lig ik daar bij toeval niet wakker van ,dus stuur mij maar een email hoe ik dit moet terug sturen op kosten van Wish

  7. Ik zou graag wat willen bestellen bij Wish maar dit blijkt zonder creditcard onmogelijk te zijn. Is het mogelijk daar gewoon met normale bankkaart te betalen ook? of onder rembours?

  8. Ik heb een paar spullen voor mijn kleinkinderen bij Wish besteld, maar niet alles is naar wens en ik wil de routeren en een geld teruggave aanvragen via de ap (iets wat ik vaker hebt gedaan). Ik krijg nu een bericht via de ap dat mijn account is geregistreerd omdat ik teveel spullen hebt geretourneerd en/of een geld teruggave hebt aangevraagd, en dat ik zelf moet zorgen dat ik mijn account van die registratie afkomt door niet meer spullen terug te sturen en/of geen geld teruggave maar aan te vragen…….BIZAR VOOR WORDEN! Telefonisch is Wish niet bereikbaar. Wat moet ik nu???

  9. Ik moet de rekening van sportschoenen crijgen, maar tot nu toe niets gestuurd, ik ben Maria Ducato

    Rijndijk 216
    2394 AM
    Hazerswoude Rijndijk

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Direct contact?

Bel 020 262 1789!

DutchBelgiumEnglishUSA